Dag van de Klant in WZC Immaculata

Op 28 september 2014

Op zaterdag 27 september was het weer feest in het woonzorgcentrum Immaculata.

De Dag van de klant was een mooie gelegenheid om de toekomstplannen voor ons woonzorgcentrum extra in de kijker te zetten.

Onder de slogan"Wij werken aan een uniek woonzorgcentrum waar gastvrije zorg voor bewoners een memorabele belevenis wordt voor de hele familie", werden onze bewoners met hun familie verwend met een heerlijk banket.

Bovendien kregen de familieleden de gelegenheid om kennis te maken met verschillende thema's rond de toekomstgerichte visie.

Dat er  een schitterende werksfeer heerst bewijzen nog maar eens de 60 personeelsleden die volledig belangloos hun medewerking verleenden bij de ontvangst van de familieleden en de bediening bij het banket. Ook enkele raadsleden maakten van de gelegenheid gebruik om aan  het personeel hun respect te tonen door hun medewerking te verlenen.

Na het eten werden er in de tuin nog ballonnen opgelaten met vermelding van de slogan.

De zon en de zachte temperaturen zorgden ervoor dat deze mooie dag kon afgesloten worden bij een drankje in de tuin of cafetaria.

Peter Van Lint, plaatsvervangend voorzitter OCMW