Bedankt Ine!

Op 25 februari 2019, over deze onderwerpen: In de pers

Bedankt Ine Bosschaerts!

Ine Bosschaerts heeft om persoonlijke redenen haar politiek mandaat van gemeenteraadslid en schepen aan de partij teruggegeven. Ine Bosschaerts dankt alle kiezers en vertrouwt er ten volle op dat hun stem door N-VA Edegem vertegenwoordigd zal worden.

Ine was met haar jeugdige leeftijd een uitstekend gemeenteraadslid en schepen voor N-VA. N-VA Edegem dankt haar voor haar inzet, haar enthousiasme en haar uitstekend politiek werk en wenst haar het allerbeste in de nieuwe weg die zij wil inslaan.

Welkom Sabine Peeters!

Sabine Peeters, echtgenote van Peter Van Lint, volgt Ine Bosschaerts op in de gemeenteraad. Sabine woont sinds 1991 in Edegem en werkt bij de Stad Antwerpen als administratief medewerker bij de witte tornado’s, het veegteam van de stad. Zij is dus bijzonder begaan met de afvalproblematiek, de strijd tegen het zwerfvuil. Zij wil zich ook maximaal inzetten voor de ouderenzorg.

Wij wensen Sabine veel succes in haar mandaat als gemeenteraadslid.

Veel succes Albert Follens!

Fractieleider Albert Follens legt op 25 februari de eed af als nieuwe schepen, bevoegd voor Financiën, Gezin en Kind, Publieke dienstverlening en Intercommunales.

Albert Follens woont sinds 1975 in Edegem. Hij was professioneel actief bij Agfa-Gevaert, waar hij belangrijke topfuncties vervulde. Met zijn professionele ervaring en na 3 jaar inzet in het denkteam van N-VA Edegem wil hij zich nu volop inzetten voor de gemeente.

Hij wil er mee voor zorgen dat de overheidsmiddelen in onze gemeente zo efficiënt mogelijk worden besteed om van Edegem een nog aangenamere en welvarende gemeente te maken.

We wensen Albert veel succes in zijn nieuwe mandaat.

Voorstel nieuwe fractieleider Joost Goris

Huidig fractieleider Albert Follens wordt vandaag voorgedragen als nieuwe schepen. Raadslid Joost Goris zal worden voorgesteld als zijn opvolger als fractieleider aan het afdelingsbestuur. Joost Goris heeft een lange ervaring als gemeenteraadslid voor de Volksunie van Edegem en was ook 12 jaar schepen van openbare werken.. Als master en gewezen docent Productontwikkeling en kaderlid bij Atlas Copco Airpower is zijn kennis een grote meerwaarde voor de fractie.