Ledenvergadering 15 nov 2015.

Op 15 november 2015

Enthousiaste ledenvergadering N-VA Edegem op zondag 15 november

Het N-VA bestuur van Edegem nodigde zijn leden uit voor de statutaire ledenvergadering op zondagnamiddag 15 november in zaal Centrum.
Bij de start vraagt voorzitter Hugo Van Bueren één minuut stilte voor de 481 slachtoffers van de barbaarse terreuracties in Parijs van vrijdagavond.
Eerst brengt de voorzitter verslag uit over de werking van het N-VA bestuur sinds zijn aantreden begin januari 2015.
Nadien lichten onder de kundige leiding van voorzitter van de gemeenteraad Philippe Muyters, achtereenvolgens schepenen Guy Van Sande, Brigitte Goris, Birre Timmermans en Koen Michiels en burgemeester Koen Metsu hun beleid van de afgelopen 3 jaar toe. Hun tussenkomsten, strikt getimed door de voorzitter, zijn helder, deskundig en overtuigend.
In een tweede ronde beantwoorden zij een hele reeks  pertinente vragen van onze leden.
De rode draad in het beleid is het voeren van een zuinig beleid om de gemeente financieel leefbaar, te houden zonder de dienstverlening in het gedrang te brengen met de nodige ruimte  voor investeringen.
Geen beloftecultuur maar doen wat nodig is èn financieel haalbaar!
Bij enthousiast handgeklap krijgen voorzitter en bestuur van de leden goedkeuring om het gevoerde beleid zowel in de afdeling als het gemeentebestuur verder te zetten.
Na de ruim 2  uur durende vergadering worden de leden vergast op een heerlijke maaltijd verzorgd door traiteur Baron Domenicus.
Alle aanwezigen gaan met een goed gevoel  naar huis na deze voor iedereen motiverende ledenvergadering!

Voor de foto's klik je hier.