N-VA Edegem - wissels in onze fractie.

Op 6 februari 2019

Ine Bosschaerts.

Ine Bosschaerts heeft ons meegedeeld dat zij om persoonlijke redenen haar politiek mandaat van gemeenteraadslid en van schepen niet langer kan opnemen. Zij geeft haar mandaten terug aan de partij. Zij is de partij enorm dankbaar voor alle kansen die zij gekregen heeft en het afdelingsbestuur voor het vertrouwen.

Ine wil ook alle kiezers bedanken. Zij wil hun vertrouwen niet beschamen. Zij vertrouwt er ten volle op dat hun stem door N-VA Edegem vertegenwoordigd zal worden. Zij slaat nu een andere weg in en gaat de nodige tijd met haar  gezin doorbrengen.

Ine is voor N-VA met haar jeugdige leeftijd een uitstekend gemeenteraadslid en schepen geweest. Namens N-VA Edegem wil ik haar uit de grond van mijn hart danken voor haar inzet, haar enthousiasme en haar uitstekend politiek werk.

Wij hopen dat iedereen met het nodige respect zal omgaan met de beslissing van Ine en wensen haar namens N-VA Edegem het allerbeste toe in de nieuwe wending die zij aan haar leven wil geven.

Sabine Van Lint-Peeters, eerste opvolger, vervangt Ine Bosschaerts als gemeenteraadslid.

In het schepencollege wordt de huidige fractieleider Albert Follens de nieuwe schepen.

De nieuwe bevoegdheden worden later gecommuniceerd.

Hugo Van Bueren

Voorzitter.